O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

poniedziałek, 4 października 2010

kolorowanki ciąg dalszy...

A tu takie "zamówienie" dla mojego kochanego. Wyleżało się, wyczekało, ale w końcu jest! szerokość A3. Tylko papier miałam niefajny, bo się troszkę pofalował od wody z akwareli. No ale co tam, w końcu to "na wodzie" ;p

2 komentarze:

  1. Cudne akwarele, poprzednie także bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kiedy doczekam się krowokura i kotomysza?
    Składam publiczne zamówienie, żeby nie było odwlekania )))))

    OdpowiedzUsuń