O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

środa, 18 maja 2011

qnik na biegunach i ześwirowany kotek

Konik z ramą ma wymiary 28 x 28 cm. Farby akrylowe pędzlem po sklejce, werniks matowy.
A ramka... z odzysku - odnowiony staroć jarmarkowy :D
  

A kotek coś poświrował - z ramą ma wymiar 20 x 30 cm. Też sklejka, też akryl, werniks matowy. I kolorystyka też podobna, a nawet i ramka z tego samego jarmarku odnowiona (ale tak żeby bez przesady - miała wyglądać na starą).


Fajnie wyglądają obrazki jeden nad drugim :)
Choć zdjęcia nie oddają realnych kolorów - musiałam je zrobić telefonem, bo jak na złość ani jednej baterii do aparatu w domu nie mam :( 
Mam nadzieję, że wkrótce obrazki można będzie obejrzeć (i kupić) w pewnej galerii w Dąbrowie Górniczej :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz