O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

sobota, 13 kwietnia 2013

WESOŁA WIOSENNA TORBA - moja nowa pasja = SZYCIE :D

Nadszedł czas na zmianę torebki. Od 5 lat ta sama, uniwersalna, wiernie mi służy, ale postanowiłam zaszaleć... A tu dookoła tysiące kolorów... Oczywiście na przekór kupiłam sobie kolejną uniwersalną - CZARNĄ :/ Ale to nie koniec świata - skoro w domu tyle się uzbierało kolorowych materiałów... Wystarczyło dokupić kolorowe suwaczki - ot i co - torebka na wiosnę jak malowana! Powstała z materiałów "recyclingowych" (stara fioletowa przetarta torba, zniszczona spódnica, kawałek szmatki wytargany z babcinej szafy :D )-  a to wszystko w jeden dzień :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz