O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

sobota, 25 września 2010

ślubne dwie

Bo jak w pracy trzeba włączyć turbo dopalacz, to energii zostaje tyle, że w nocy można podłubać ;p Ot i rezultat tegoż dłubania - dla rozczarowanych poprzednim zestawieniem kolorystycznym - przedstawiam i róż i brąz i biel i mój zaginiony do niedawna w akcji stempelek :D

3 komentarze:

  1. Ja tam nie byłam rozczarowana kiwi - kartka radosna :) A ta też mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna dłubanina :) Piękne zestawy biżu.

    OdpowiedzUsuń