O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

niedziela, 26 września 2010

sobota pracowito-relaksująca

W sobotę tak pięknie świeciło słońce, że wybrałam się na spacer - ku regeneracji sił przed zbliżającym się ciężkim tygodniem pracy. Spacer połączyłam z pożytecznym i odwiedziłam giełdę minerałów w kapeluszu chorzowskim. Tak się nakręciłam, że po powrocie wzięłam się za dłubanie... no i wydłubałam - dwa komplety kolczyków z bransoletkami i trzy pojedyncze pary ;)

2 komentarze:

  1. I pięknie to wydłubałaś :) W ogóle to piękne tła (podkładki) pod biżuterię :) Podwójnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szaleństwo pełną gębą ;-)

    OdpowiedzUsuń