O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

poniedziałek, 20 września 2010

wyzwanie i ... (spóźniona jak zwykle :/ )

Uff... lepiej późno niż wcale - wyzwanie nr4 (dla mnie nr1) od Rudlis i Linki - podpięłam się w ostatniej chwili. Kartkę zrobiłam "na czas", ale zdjęcie... dopiero dziś :/

a tu taka, która powstała "przy okazji" :D

5 komentarzy:

  1. No masz szczęście ;)))
    Obie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kartki macałam. W normalnym świetle są rewelacyjne. Wyzwaniowa jest "trącnięta" męskim charakterem (to chyba efekt papieru), za to świąteczna ze stemplem własnego autorstwa em_ki cudniasta. Reniferek taki bałamutny, z tą czapiorą na bakier woła " a chodźcież wreszcie, bo mi zimno na progu..."

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Szczególnie ta świąteczka! Łosie (tudzież renifery) górą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kartki świetne, ale przebija je ta świąteczna !!!!!!!!! Pozdrawiam cieplutko koleżankę.

    OdpowiedzUsuń