O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

czwartek, 20 października 2011

Czesio mój miły...

Post z serii: "sprzedaję co się da". Sprzedaję i pisarza. Rysunek z okazji 100 - lecia jubileuszu urodzin Czesia... będzie wykorzystany w plakacie, który (mam nadzieję tym razem jednak) pojedzie na konkurs. 
Póki co plakatu jeszcze nie ma... ale ten stan rzeczy zmieni się "na dniach" ;)

A szkic można już kupić TUTAJJJJ  ;)

A tak się prezentuje - w całości i we fragmentach:




papier grubasek 210g i ramka z szybką !
reszta handmade :)

1 komentarz:

  1. pogrzebałam trochę na Twoim blogu - bo pierwszy raz jestem tu - i widzę że jesteś uzdolniona w wielu dziedzinach! Piękne rzeczy robisz! Urzekli mnie Twoi obrazy! no i reszta... Pozdrawiam serdecznie, Nadia

    OdpowiedzUsuń