O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

poniedziałek, 10 października 2011

stare - a na blogu nowe :)

Cierpię od jakiegoś czasu na chorobę zwaną BEZROBOCIEM. (W wyniku epidemii, jaka ostatnimi czasy dotyka około połowy moich wykształconych młodych znajomych). Brak perspektyw skłonił mnie do rozmyślań bardzo poważnych o własnej działalności - projektowo - kreatywnej oczywiście. W związku z tym należało na spokojnie usiąść i posegregować dziedziny, w jakich mogę odnaleźć się na surowym rynku... i tak oto - przy okazji stwierdzam, że jeszcze się wam nie chwaliłam...

plakatem :D

Powstał kiedyś na konkurs, natomiast nigdy na ten konkurs nie pojechał :(
Teraz kiedy na niego patrzę, to sobie myślę, że mogłam go zrobić nieco "inaczej". Ale jest jaki jest, więc pokazuję oryginał póki co.
Tematyka pracy: "PLAKAT PROMUJĄCY CZYTANIE";


Nie chwaliłam się też logo, które wykorzystała lin_ka1 przy okazji swojej pracy zawodowej:
przy organizacji Festiwalu Piosenki i Tańca Dąbrowskich Przedszkolaków.

Miało być proste, wesołe i "na temat" - mam nadzieję, że spełniło kryteria :) Mam też nadzieję, że stanie się częścią tego kolorowego festiwalu na kolejne lata :)

1 komentarz:

  1. Jasne, że spełniło oczekiwania. Powiem więcej. Nawet zafunkcjonowało w kilku odsłonach:
    1 jako logo oglądane z widowni przez wszystkich widzów
    2. jako tło dekoracji
    3Jako stempel na dyplomach i podziękowaniach dla przedszkoli, nauczycieli, osób pomagających przy organizacji festiwali jak i sponsorów
    4. jako element dekoracyjny na notesach organizatorek :)

    OdpowiedzUsuń