O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

czwartek, 20 maja 2010

dla dzidziusia :)

Co nieco wypociłam, łapiąc okruszki wolnego czasu :) Tutaj karteczka. Choć dzidziusia jeszcze nie ma - ale będzie za czas jakiś i być może nawet urodzi się w moje urodziny :)

3 komentarze:

  1. śliczna kartka, boski bocian:) zbieram kaskę:)
    już gratuluję Dzidziusia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ale się uśmiałam. Ludkasz, to zabrzmiało, jakbyś zbierała kaskę na tego dzidziusia(!), a na dodatek, jakby dzidziuś miał być mój!(!!)
    Ale spokojnie - to cooleżanki będzie maleństwo. Karteczka też dla niej - i to z duuużym wyprzedzeniem. Hmm... ciekawe, czy sobie będę scrapować "pod dzidziusie" jak sama zaciążę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, rzeczywiście zrozumiałam,ze dzidziuś Twój będzie...tak to jest jak człowiek po pracy pisze komentarze;) a kaskę zbieram oczywiście na bociana, dzidziusiów już nie planuję;)

    OdpowiedzUsuń