O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

środa, 12 maja 2010

Tadam: oto rysunki. Poprzedni obrazek, to zdjęcie odbitych gotowych pieczątek,dlatego mało czytelny. Nie miałam pojęcia, że tak te moje wypociny poruszą temat stempelków :) Baaardzo się cieszę, że się podobają:)
Tutaj: strona 1/3, zobaczymy czy uda mi się dziś wszystkie opublikować, na razie to wszystko, co mogę pokazać, ale odwiedzajcie mnie, to takie miłe widzieć, że ktoś czyta i ogląda :)

4 komentarze:

  1. śliczne są Twoje stemple:)Te które wrzuciłaś jako następne także;) A gdzie można jakieś ceny znaleźć?? Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. no, te obrazki zdecydowanie lepiej widoczne :)
    bo w tamte się wpatrywałam i trudno było zobaczyć szczegóły;)

    śliczne te komplety!
    trzeba zamówić cały komplet czy można pojedyncze stemple?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że nie trzeba kompletów:) tak je jakoś przypadkowo zestawiłam, jak mi się na kartce mieściły :) kto chętny, niech do mnie pisze: emkapasja@gmail.com
    motyla, abstrakcję i kompas mam w nadmiarze w domu, po jednej sztuce każdy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z duuużym opóźnieniem - ceny: panna-11zł, pisadło-20zł, Młoda Para mała-12,5zł, MłodaPara duża - 17,5zł, abstrakcja-16zł,bociek-11zł,kwiaty poster-13,5zł,drzewoliść-22zł ;)

    OdpowiedzUsuń