O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

sobota, 22 maja 2010

na dzień mamy - i na wyzwanie :)

Postanowiłam po raz pierwszy zgłosić swoją pracę do konkursu. Nie bardzo jeszcze wiem "z czym to się je", ale spróbujemy. Wyzwanie p.t. "kwiaty" w Diabelskim Młynie :) Jak się podoba?
P.S. Praca powstała po zainspirowaniu się kartką "dla mamy" od Ludkasz  :) Stąd też wiem o wyzwaniu :D

4 komentarze:

  1. śliczna kartka! a tak mnie coś tchneło żeby zajżeć do ciebie! i jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka:)Bardzo pomysłowa:)Bardzo się cieszę że w jakikolwiek sposób zainspirowałaś się tym co robię:) To niesamowite wyróżnienie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna !! bardzo mi sie podoba ta kompozycja kwiatowa . Fajnie ,że do nas trafilaś i mamy nadzieje że jeszcze się z nami pobawisz Ewa DT Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń