O mnie

Moje zdjęcie
Śląskie, Poland
Młoda (jeszcze), zdolna (troszkę), pozytywnie nastawiona i ruda. To w kilku słowach o powierzchowności. A co lubię? Przede wszystkim kawę, a do niej koniecznie porcję (lub dwie!) przyjemnych dźwięków, pięknych obrazów i zachwycających historii...

czwartek, 6 maja 2010

Przedstawiam pierwszy, hurtowo zamawiany zestaw pieczątek mojego projektu! (dla mnie 8 to już hurt;)) Przepraszam za te napisy, ale słyszałam, że różne rzeczy nie fajne się dzieją z pracami własnymi w internecie, a mam zamiar sprzedawać pieczątki, więc wolę być ostrożna. Mam nadzieję, że jednak widać jakie są ślicznotki ;p

6 komentarzy:

  1. Ja je mam i polecam. Są świetne. A najważniejsze w nich jest to, że idealnie pasują do moich pomysłów.


    Dodam tylko, że Emka potrafi dużooo więcej :) i ma w zanadrzu sporo śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj, a jak można się z Tobą skontaktowac w sprawie stempli? podaj swój adres emailowy, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) dla zainteresowanych - oto mój mail:
    emkapasja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne. Najbardziej mi się obie panie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem kartkująca, ale stempelki bardzo mi się podobają!Gratuluję pomysłu i inwencji twórczych!:)))
    Em-ko, trudno zobaczyć co kryją obrazki, są mało widoczne spod napisu, może po prostu zrób napis chroniący przed kopiowaniem w przeźroczystościach??

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stemple. Przypuszczam, że spotkałyśmy się dawno temu na spotkaniu w Katowicach. Pamiętam, że pewna miła dziewczyna pokazywała mi własnoręcznie robione pieczątki:)

    Pozdrawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń